Geen producten gevonden...
Klantenservice

Bij ons staat klanttevredenheid zeer hoog in het vaandel. Wij doen er dan ook alles aan om eventuele problemen of klachten zo goed en zo spoedig mogelijk op te lossen. Daarom kunt u op meerdere eenvoudige manieren met ons contact opnemen.

Het makkelijkst is, wanneer u reeds een account heeft op onze webshop, na het inloggen gebruik te maken van onze Ticket-functie. U vindt de Ticket-functie onder "mijn account" bovenin de pagina. Hierin correspondeert u via een berichtensysteem van onze webshop. U wordt via een e-mail op de hoogte gebracht, wanneer uw ticket is beantwoord. Het is ook mogelijk om een bericht te sturen naar info@engelharthengelsport.nl

Natuurlijk kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen, gedurende openingstijden op:
+31(0)255-577038 
 

U bent ook van harte welkom in onze winkel aan de Frans Naereboutstraat 4 te IJmuiden, waar wij u graag te woord staan.

Engelhart Hengelsport
Frans Naereboutstraat 4
1971 BN IJmuiden
tel:  +31 (0)255 - 577038
info@engelharthengelsport.nl

KvK-nummer: 65391314
Btw-nummer: NL856093920B01

 Openingstijden:  
 Ma - Vr  08:00 - 18:00
 Za - Zo  08:00 - 17:00

 

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@engelharthengelsport.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »